loading...

مشاور املاك در كيش

مركز مشاوره و سرمايه گذاري ملكي در كيش

بازدید : 945
11 زمان : 1399:2

خريد سوله صنعتي در كيش

خريد سوله صنعتي در كيش

خريد سوله صنعتي در كيش يكي از راه هاي سرمايه گذاري در بخش صنعتي اين جزيره با استفاده از رونق تجاري كيش به منظور بهبود كسب و كار و تجارت در زمينه هاي مختلف مي باشد . سوله هاي صنعتي در كيش مطابق با استانداردهاي روز دنيا و اغلب توسط سازندگان حرفه اي ساخته مي شود . اين سوله ها بعضا داراي امكاناتي نظير دزدگير و دوربين مداربسته ، اتاقك نگهباني يا سرايداري ، فضاي كاري براي كاركنان اداري و مالي ، جرثقيل سقفي ، باسكول و بالابر و غيره مي باشند . تمامي امكانات ذكر شده مي تواند تاثير زيادي بر قيمت نهايي سوله داشته باشد تا جايي كه قيمت سوله را به دو برابر قيمت واقعي برساند . از اين رو قبل از هر اقدامي به نيازسنجي بپردازيد و آن چه از خريد سوله صنعتي در كيش انتظار داريد را با متخصصان ما در ميان بگذاريد . متخصصين و كارشناسان املاك نامي كيش با اشراف بر مقوله ي خريد سوله صنعتي در كيش در اين زمينه به شما مشاوره مي دهند .

نكات مهم در خريد سوله صنعتي در كيش و معاملات مرتبط

اغلب فروش و خريد سوله صنعتي در كيش به صورت نقدي صورت مي گيرد ، اما گهگاهي مالكيني هستند كه مايل به تهاتر يا معاوضه ملك خود مي باشند . اگر نقدينگي كافي نداريد مي توانيد از اين موارد كه به املاك نامي كيش سپرده مي شود استفاده كنيد و با توجه به شرايط مالك اقدام به خريدسوله صنعتي در كيش نماييد . در هنگام خريد سوله صنعتي به سند و استعلامات قانوني آن دقت كنيد . توجه داشته باشيد ماليات هاي قبلي و عوارض لازم از سازمان هاي ذي ربط استعلام گرفته شده و مالك نسبت به تسويه حساب اقدام نموده باشد . همچنين امكانات آب ، برق سه فاز ، گاز ، تلفن و غيره را بررسي كنيد و نسبت به تسويه حساب قبوض توسط مالك اصلي اقدام نماييد .

در زمان خريدسوله در كيش به ياد داشته باشيد محل قرارگيري سوله شما مي تواند در هزينه هاي حمل و نقل محصولاتتان و رفت و آمد كارگران و كارمندان موثر باشد . بنابراين سعي كنيد بهترين مكان را در نظر بگيريد و سپس اقدام به خريد سوله صنعتي دركيش نماييد .

پيشنهاد مطالعه : خريد و فروش سوله صنعتي و انبار در كيش

خريد سوله صنعتي در كيش

http://kfzhome.com/buy-industrial-shed-in-kish/

موضوع مهم ديگري كه بايد براي خريد سوله صنعتي در كيش در نظر داشته باشيد اين است كه انتقال قطعي سند سوله هاي صنعتي در جزيره كيش فرآيند متفاوتي با سوله هايي با كاربري انبار مي باشد ، به اين ترتيب كه براي انتقال سند سوله هاي صنعتي در كيش بعد از اينكه ملك را خريداري نموديد بايد براي آن ملك تجهيزات لازم را متناسب با نوع شغلي كه داريد درخواست جواز تاسيس و پروانه بهره برداري دهيد و سپس فعاليت رسمي خود را آغاز كنيد بعد از گذشت يكسال از تاريخ بهره برداري چنانچه فعاليت شما ادامه داشته باشد مي توانيد درخواست انتقال سند مالكيت نماييد . اگر از قبل پروانه بهره برداري داشته باشيد و نياز به جواز تاسيس مجدد نداشته باشيد مي توانيد در اسرع وقت نسبت به انتقال سند مالكيت سوله صنعتي خريداري شده اقدام نماييد .

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين رابطه باشماره كارشناس خبره املاك نامي در تماس باشيد . ۰۹۳۴۷۶۹۷۲۵۵

ساير شرايط خريد سوله صنعتي در كيش

به طور كلي جزيره كيش در فاز صنعتي خود داراي شش شهرك صنعتي مي باشد . اين شهرك ها با اهداف تجاري ، اقتصادي و بازرگاني ساخته شده اند و تلاش مي كنند تا به توسعه شبكه هاي اقتصادي داخلي كمك كنند . شهرك صنعتي شماره يك كيش با نام درخت سبز با متراژ چهل و هشت هكتار يكي از مهم ترين شهرك هاي صنعتي اين جزيره مي باشد . شهرك صنعتي شماره دو كيش با نام گلديس مساحت پانزده هكتاري داشته و شهرك صنعتي شماره سه كيش با مساحت صد هكتار در جاده فرودگاه كيش واقع شده است و يكي از وسيع ترين شهرك هاي صنعتي كيش است .

همچنين پايگاه هوايي ( شهرك كارگاهي ) ، نام شهرك صنعتي شماره چهار اين جزيره است و سي دو هكتار مساحت دارد . شهرك صنعتي شماره پنج كيش در ميدان هرمز واقع شده و مساحت آن سي و هفت هكتار است . شهرك صنعتي شماره شش در منطقه اي بالاتر از شهرك صنعتي شماره سه از نظر موقعيت جغرافيايي قرار گرفته و با كمترين مساحت بين ساير شهرك ها ( هفت هكتار ) روبروي پارس سافاري كيش قرار گرفته است . براي خريد سوله صنعتي در كيش و يا هر گونه مشاوره در اين زمينه مي توانيد با شماره هاي تماس ما در صفحه اصلي تماس حاصل نماييد . افتخار ما خدمت به شما در زمينه ي هر گونه معاملات ملكي در جزيره زيباي كيش مي باشد .

پيشنهاد مطالعه : سوله هاي صنعتي و انبار در كيش

ادامه مطلب در : http://kfzhome.com/buy-industrial-shed-in-kish/

بازدید : 971
11 زمان : 1399:2

برج هاي مسكوني كيش

خريد و فروش آپارتمان در برج هاي مسكوني كيش

خريد واحد مسكوني در برج هاي كيش هدف بسياري از افرادي است كه قصد سرمايه گذاري يا سكونت در كيش را دارند . اين برج ها از امكانات و خدمات زيادي همچون سونا ، استخر ، جكوزي ، سالن اجتماعات ، لابي و غيره برخوردار هستند و با داشتن لابي من و نگهباني از امنيت مطلوب بهره مي برند . از اين جهت افرادي كه به طور دائمي در كيش ساكن نيستند و فقط در روزهاي خاصي به اين جزيره زيبا سفر مي كنند مايل هستند در برج هاي مسكوني كيش اقامت كنند . بهداشت عمومي ساختمان ، نظم و امنيت در اين برج ها توسط هيئت مديره ساختمان برقرار است و اگر هريك از مالكين چندين ماه در آپارتمان خود حضور نداشته باشند هيچ گونه نگراني نخواهند داشت . در ادامه قصد داريم پيرامون مهم ترين عوامل تعيين كننده قيمت آپارتمان و ساير امكانات در برج هاي كيش صحبت كنيم . پس اگر مايليد در اين زمينه بيشتر بدانيد همراه ما باشيد.

ساير امكانات برج هاي مسكوني كيش

امكانات ديگري همچون فضاي سبز و زمين بازي به همراه پاركينگ ميهمان و پاركينگ در فضاي آزاد در بعضي از برج هاي كيش وجود دارد . اين امكانات بر روي قيمت ملك تاثير مي گذارند ، به علاوه اينكه ديد به دريا يا جزيره نيز بر بهاي ساختمان موثر است . تعداد اتاق ها ، مصالحي كه در دكوراسيون داخلي استفاده شده است ، تعداد فضاهاي تجاري و خدماتي و تعداد آسانسورها ، انباري ، وسعت لابي ، امكانات تفريحي و غيره نيز از عوامل موثر بر قيمت آپارتمان هاي موجود در برج هاي مسكوني كيش است . اكثر آپارتمان هايي كه در ۱۰ سال اخير در برج هاي مسكوني كيش ساخته شده است اين ويژگي ها را دارند و در آپارتمان هاي قديمي تر ممكن است به مرور بعضي از امكانات اضافه شده باشد .

به محل قرار گيري برجي كه قصد خريد آپارتمان در آن داريد ، دقت كنيد . دسترسي هاي محلي و شهري را بررسي كنيد و از قرار گيري خدمات شهري در نزديكي شهرك مسكوني اطمينان حاصل نماييد . همچنين رشد و توسعه ملك را در سال هاي آتي بررسي كنيد . برج هايي در كيش وجود دارند كه به ظاهر ، هم اكنون در موقعيت شهري مناسبي قرار نگرفته اند اما در چند سال آينده رشد و پيشرفت مناسبي خواهند داشت .

شرايط خريد آپارتمان در برج هاي مسكوني كيش

خريد و فروش واحد در برج هاي مسكوني كيش به دو صورت انجام مي شود . حالت اول پيش خريد يا پيش فروش است كه در آن مالك اصلي تعدادي از واحدها را قبل از ساخت يا در حين ساخت به فروش مي رساند . اين واحدها ارزانتر از واحدهاي تكميل شده هستند و از اين جهت شرايط مناسبي براي خانه دار شدن مشتري فراهم مي كنند . ولي به شما پيشنهاد مي كنيم به لحاظ قانوني با املاك معتبر و مورد اطمينان كار كنيد تا بعدها در اين زمينه دچار مشكل نشويد .

املاك نامي كيش به صورت تخصصي امن ترين و مطمئن ترين پروژه هاي ساختماني را در زمينه پيش خريد و پيش فروش در برج هاي كيش به مشتريان محترم معرفي مي كند با ما در تماس باشيد .

نوع ديگر خريد و فروش واحد در برج هاي مسكوني كيش به صورت تكميل شده با مبلمان يا بدون مبلمان است . بسته به سال ساخت و هزينه مصالح به كار رفته و موقعيت برج قيمت واحدها متفاوت است . همچنين در برج هاي كيش بسته به محل قرارگيري آپارتمان در طبقات قيمت ها تفاوت پيدا مي كند . طبيعتا قيمت آپارتمان در طبقه دهم با طبقه اول يكسان نيست . بنابراين اگر شما هم مايل به خريد آپارتمان در برج هاي كيش هستيد براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره هاي املاك نامي در صفحه اصلي سايت تماس حاصل نماييد. مشاوران با تجربه ما در هر زمينه اي از خريد و فروش ملك در كيش شما را راهنمايي خواهند كرد .

برج هاي مسكوني كيش

نكات عمومي كه در زمان خريد آپارتمان در برج هاي مسكوني كيش بايد در نظر داشته باشيد :

  • موقعيت برج هاي مسكوني در كيش :

طبيعتا موقعيت مكاني برج ها بايد به دقت بررسي شوند ، طبيعي است كه برج هاي ساحلي با برجهاي غير ساحلي تفاوت قيمت دارند ، همچنين دسترسي هاي برج ها با توجه به منطقه آن به مراكز شهر و مراكز تجاري بايد مورد ارزيابي دقيق قرار گيرد . برخي از برجهاي مسكوني كيش در شهرك صدف بنا شده اند كه در مقايسه با برج هاي ساحلي قيمت كمتري دارند و برخي ديگر در نزديكي بازارها و مراكز تجاري كيش مي باشند و دسترسي مناسبي به اين مناطق دارند و مورد توجه سرمايه گذاران هستند ، بنابراين تفاوت محسوسي بين اين برج ها وجود دارد .

پيشنهاد مطالعه : برجهاي مسكوني در كيش

  • تعداد برج ها در يك مجتمع :

ادامه مطلب در » http://kfzhome.com/kish-residential-towers/

بازدید : 797
11 زمان : 1399:2

چگونگي خريد ملك در كيش

خريد ملك در كيش

اگر علاقمند هستيد سرمايه خود را در حوزه املاك و مستغلات كيش متمركز نماييد ابتدا بايد هدف خود از خريد ملك در كيش را تعيين كنيد ، اينكه به قصد سكونت در كيش يا سرمايه گذاري قصد خريد ملك در كيش را داريد طبيعتا نوع برنامه ريزي متفاوتي را طلب مي كند كه در ادامه به صورت مختصر به آن مي پردازيم :

آيا شما براي سكونت يا اشتغال در كيش اقدام به خريد ملك مينماييد ؟

چنانچه قصد داريد براي سكونت اقدام به خريد ملك در كيش نماييد طبيعي است كه بايد روي املاك مسكوني كيش برنامه ريزي نماييد ، بنابراين ابتدا بايد با مناطق مسكوني كيش آشنايي پيدا كنيد و بعد از آن با بررسي شرايط مالي خود اقدام به خريد ملك در كيش نماييد . در حوزه املاك مسكوني در كيش ، به غير از منطقه اي كه در نظر مي گيريد بايد نوع آپارتماني را كه قصد خريد آنرا داريد نيز تعيين كنيد كه اين موضوع ارتباط مستقيمي با ميزان بودجه شما دارد . قيمت ملك در كيش متاثر از فاكتورهايي است كه به آن نيز خواهيم پرداخت .

آپارتمانها معمولا در برج هاي مسكوني كيش ، ساختمانهاي مستقل ۴ تا ۹ واحدي در شهرك سفين كيش و شهرك صدف كيش و همچنين مجتمع هاي مسكوني كه در سطح كيش و به صورت پراكنده احداث شده اند قرار دارند و معمولا به لحاظ قيمتي با توجه به نوع ساخت و خدماتي كه ارايه مي كنند تفاوتهايي نيز دارند . يكي از فاكتورهاي موثر بر قيمت ملك در كيش منطقه اي است كه در آن واقع شده به طور مثال قيمت ملك در شهرك سفين كيش نسبت به شهرك صدف كيش ارزانتر مي باشد ، بنابراين براي سكونت و خريد ملك در كيش بايد تمام نكات فوق را در نظر داشته باشيد ، ما مجموعه مطالبي را در اين رابطه تهيه كرده ايم كه با مطالعه آنها مي توانيد با شرايط خريد ملك در كيش و همچنين انواع املاك در كيش و ساير اقداماتي كه در اين خصوص لازم است آشنا شويد . به همين منظور لينك مطالب اشاره شده را به شرح زير قرار داده ايم :

شهرك نوبنياد كيش ، خريد آپارتمان در نوبنياد كيش

خريد آپارتمان در شهرك نوبنياد كيش

نكاتي كه براي خريد آپارتمان در كيش به آن نياز داريد

پيش خريد آپارتمان در كيش

خريد ملك در كيش

آيا براي سرمايه گذاري قصد خريد ملك در كيش را داريد ؟

در اين رابطه بايد اين نكته را در نظر داشت كه سرمايه گذاري املاك در كيش و يا در هر منطقه اي ديگر با برنامه ريزي بلند مدت امكان پذير است به عبارتي ديگر سرمايه گذاري در املاك و مستغلات اصولا در كوتاه مدت بازدهي مناسبي ندارد و بايد حداقل براي يك دوره سه تا پنج سال روي آن برنامه ريزي كرد ، البته به لطف تورم بالا در كشور شايد سرعت بازدهي به ظاهر بيشتر به نظر برسد و يا حداقل ارزش سرمايه در دوران مورد نظر محفوظ باقي بماند . بنابراين بايد براي سرمايه گذاري املاكي را انتخاب كرد كه با گذشت زمان و افزايش سال ساخت ملك مورد نظر ، ضمن افزايش ارزش و رشد ، با افت قيمت مواجه نشود .لازمه يك سرمايه گذاري با آتيه آگاهي از قيمت ملك در كيش مي باشد ، چنانچه در اين زمينه به شناخت لازم رسيده باشيد مي توانيد در زمان مناسب و با سرعت بالا نسبت به خريد املاك در كيش اقدام نمايد و به اصطلاح با خريد خوب و به هنگام از ارزش افزوده مناسب آن بهره مند شويد .

انواع ملك در كيش براي خريد ؟

در جزيره كيش كاربري املاك به دقت تعيين و تفكيك شده اند و مناطق مختلف شهري تا جايي كه امكان داشته است به لحاظ جانمايي براي كاربري هاي خاصي طراحي شده تا نظام شهري به صورت پايدار در اين منطقه زيبا محفوظ بماند . لذا همانطور كه احتمالا مطالعه نموديد مناطق مسكوني در كيش در دو منطقه شهرك سفين كيش و شهرك صدف كيش متمركز شده اند و مناطق اداري و تجاري نيز به همين ترتيب در مناطق خاصي قرار دارند .

ادامه مطلب در : http://kfzhome.com/buy-property-in-kish/

بازدید : 975
11 زمان : 1399:2

خريد خانه ويلايي در كيش

خريد خانه ويلايي در كيش

خريد خانه ويلايي در كيش فرصت خوبي است تا تعطيلات خود را در اين جزيره ي زيبا و آرام با امكانات فراوان سپري كنيد . زندگي در كيش چيزي شبيه يك روياست ، رويايي كه در خواب مي بيند اما مي تواند به واقعيت تبديل شود . در اين جزيره در آرامش و به دور از هر گونه همهمه و شلوغي يا ترافيك و هواي آلوده، اوقات خود را سپري مي كنيد و از زيبايي دريا و ساحل لذت مي بريد . تمامي زيرساخت هاي شهري و امكانات رفاهي در كيش فراهم است و با خيال راحت مي توانيد در اين جزيره اقامت كنيد .

با خريد خانه ويلايي در كيش بدون محدوديت زماني به تفريحات ساحلي مي پردازيد و در عين حال سرمايه گذاري مطمئني را انجام داده ايد كه در آينده رشد و توسعه مناسبي خواهد داشت . امروزه خريد خانه ويلايي در كيش به علت داشتن تنوع زياد و موارد مختلف ديگر يك روياي دست نيافتني نيست . شما مي توانيد با هر بودجه و انتظاراتي يك ويلاي ساحلي شيك در جزيره كيش خريداري نماييد . املاك ما ويلاهاي متنوعي در طيف قيمتي دارد و از اين رو مشتريان ما با هر سليقه اي قادر به خريد هستند . خريد ويلا در كيش يك سرمايه گذاري هوشمند و در عين حال به صرفه است .

پيشنهاد مطالعه : خريد ويلايي در كيش

خريد خانه ويلايي در كيش

قيمت ويلا در كيش و شرايط خريد خريد خانه ويلايي در كيش

قيمت ويلا در كيش تابع عوامل مختلفي است . يكي از اين عوامل محل قرار گيري ويلا و دسترسي آن به ساحل و درياست . در خريد خانه ويلايي در كيش دقت كافي داشته باشيد تا بهترين مورد را مطابق با بودجه و خواسته هاي خود خريداري نماييد . همچنين به متريال استفاده شده در ويلا ساحلي كيش توجه داشته باشيد . اگر در خانه اي از متريال هاي به روز و با كيفيت و مرغوب استفاده شده باشد ، طبيعتا آن ملك ارزش خريد بالاتري دارد .

يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت ويلا در كيش سال ساخت آن است . هر چه ساختمان قديمي تر باشد ، طبيعتا ارزان تر است و اما اگر بازسازي شده باشد معمولا قيمت بالاتري دارد . بعضي از خانه هاي ويلايي در كيش داراي سازه اي مستحكم و مطمئن هستند كه حتي با اينكه قديمي مي باشند اما ارزش بازسازي و نوسازي دارند . خريد خانه ويلايي در كيش را با توجه به ظواهر بنا انجام ندهيد بلكه به سازه ، تاسيسات و ويژگي هاي فني آن هم توجه كنيد . امكاناتي همچون استخر ، سونا و جكوزي ، محوطه سازي نيز بر قيمت ويلا در كيش تاثير دارند .

خريد خانه ويلايي در كيش را با بررسي علمي و تخصصي مشاوران ما انجام دهيد تا سرمايه گذاري موفق و هدفمند داشته باشيد . تجربه متخصصين و كارشناسان املاك نامي كيش به شما كمك مي كند تا به بهترين و خوش قيمت ترين ويلا در كيش را خريداري نماييد . براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با شماره هاي زير در تماس باشيد . پيشنهاد مي شود قبل از خريد خانه ويلايي در كيش با مناطق ويلايي در كيش آشنا شويد تا در انتخاب ويلاي مناسب همراه با مشاور امين خود موفق عمل نماييد . محدوديت در مناطق ويلايي در كيش موجب شده است تا اين نوع سرمايه گذاري مختص به اقشار خاصي از اجتماع باشد و به همين دليل از جذابيت زيادي برخوردار است . قيمت ويلاهاي كيش بسته به نوع منطقه آن معمولا از ۱،۴ ميليارد تومان در منطقه ويلايي اف ۲ شروع و تا ۷ ميليارد تومان در شهرك ديدنيها قيمت دارد . فاكتورهايي مانند نوع منطقه ويلايي ، متراژ زمين ويلا ، متراژ زير بناي مفيد ويلا ، امكانات و متريال به كار رفته در آن تاثير مستقيمي روي قيمت ويلاهاي كيش دارند .

پيشنهاد مطالعه : خريد ويلاي ساحلي در كيش

خريد خانه ويلايي در كيش

نكات حقوقي هنگام انعقاد مبايعه نامه خريد خانه ويلايي در كيش

ادامه مطلب در : http://kfzhome.com/buying-villa-in-kish/

بازدید : 867
11 زمان : 1399:2

خريد دفتر اداري در كيش

نكاتي براي خريد دفتر اداري در كيش

جزيره كيش داراي يك موقعيت ممتاز تجاري و توريستي است و معافيت مالياتي اين منطقه براساس قوانين چگونگي اداره مناطق آزاد و ويژه اقتصادي ، ويژگي متمايزي براي داير نمودن دفاتر اداري و فعاليت هاي بازرگاني و تجاري را بوجود آورده است ، علاوه بر اين ويژگي ها فعاليتهاي تجاري و بازرگاني به علت وجود تسهيلات متنوع و عدم وجود بروكراسي اداري از جذابيت هاي زيادي برخوردار است كه اين عوامل موجب شده است تا شركتهاي زيادي براي توسعه فعاليتهاي خود اين منطقه خوش آب و هوا را براي خريد دفتر اداري انتخاب نمايند .

براي خريد دفتر اداري در كيش فارغ از مسائلي كه هنگام انتخاب ملك و تنظيم قرارداد بايد به آنها توجه داشته باشيد بايد نكات ديگري را مد نظر قرار دهيد كه آنها را با شما در ميان مي گذاريم :

مناطق اداري كيش در كدام قسمت واقع شده اند ؟

اولين موضوعي نسبت به آن شناخت داشته باشيد اين است كه دفاتر اداري در كيش در كدام مناطق كيش متمركز شده اند ، طبيعي است كه اطلاع از موقعيت دفاتر اداري در كيش در فرآيند خريد مي تواند بسيار راهگشا باشد .

جزيره كيش يكي از مناطق منضبط به لحاظ طراحي شهري است و تا جايي كه ممكن بوده است مراكز تفريحي ، اقامتي ، توريستي ، تجاري و مسكوني آن به صورت تقريبا مجزا از هم جانمايي شده اند ، البته در سالهاي اخير با توجه به گسترش فضاي شهري در كيش اندكي اين تقسيم بندي ها دستخوش تغييراتي شده اما پيكره اصلي خود را همچنان حفظ نموده است .

دفاتر اداري در كيش عموما در چند منطقه اصلي واقع شده اند ؛ دفاتر اداري در منطقه بندرگاه كيش ، دفاتر اداري در منطقه گلديس كيش و بلوار ايران ، دفاتر اداري در مجتمع بانكها و پيرامون آن ، دفاتر اداري بلوار امير كبير و برخي از مجتمع هاي اداري مانند مجتمع خدماتي اداري سارينا يك كيش .

دفاتر اداري در كيش ؛ منطقه بندرگاه ، اين دفاتر در بلوك هاي ۴ – ۶ -۸ واحدي و به صورت مستقل از يكديگر و در متراژهاي متنوع از ۴۵ متر تا ۱۶۰ متر طراحي و احداث شده اند كه مي توانند به عنوان يك گزينه مناسب براي خريد دفتر اداري در كيش محسوب شوند .

دفاتر اداري در كيش ؛ منطقه گلديس ، معمولا در مجتمع هايي احداث شده اند كه به لحاظ كاربري تركيبي بوده و شامل كاربري ها نمايشگاهي ، خدماتي و اداري مي شوند . اين مجموعه ها معمولا در طبقه همكف داراي يك واحد نمايشگاهي بزرگ بوده و در طبقه اول و دوم آن دفاتر ادراي در متراژهاي مختلف قرار گرفته اند . تعداد واحدهاي اداري اين مجموعه هاي با توجه به تركيب متراژ آنها معمولا بين ۶ تا ۱۰ واحد مي باشد .

اصلي ترين منطقه اداري در كيش مجتمع بانكها و پيرامون آن مي باشد كه به دليل قرار گرفتن تعداد زيادي از بانكها در كنار يكديگر به نام مجتمع بانكها شناخته مي شود . اين منطقه به لحاظ دسترسي هاي مطلوبي كه با بانكها ، دادگستري كيش ، تامين اجتماعي و . . . دارد بيشتر براي خريد دفتر اداري در كيش مورد توجه قرار مي گيرد .

بلوار امير كبير نيز داراي ساختمانهاي بلند مرتبه بعضا تا ۱۰ طبقه مي باشد كه معمولا داراي كاربري ها اداري هستند ، اين منطقه نيز به دليل دسترسي ها مناسب كه دارد براي خريد دفتر اداري در كيش نيز پيشنهاد مي شود . معمولا در طبقه همكف اين برج هاي اداري نمايشگاههاي بزرگي طراحي شده است .

مجتمع اداري سارينا يك نيز يكي از بزرگترين مراكز اداري در كيش به حساب مي آيد كه شركتهاي زيادي را در خود جاي داده است ، براي شناخت بيشتر اين مجتمع اينجا را كليك كنيد .

ادامه مطلب در : خريد دفتر اداري در كيش

بازدید : 801
11 زمان : 1399:2

اجاره انبار در جزيره كيش و آن چه كه بايد بدانيد !

چه در كيش مغازه داشته باشيد يا دفتر كار ، قطعا داشتن انبار در اين جزيره مي تواند براي كسب و كارتان مفيد و حتي ضروري باشد . به علت موقعيت مناسب كيش براي دپو محصولتان مي توانيد انبار مناسب با مساحت مورد نيازتان اجاره يا خريداري نماييد . براي صادرات و پخش محصولتان مي توانيد با اجاره انبار در جزيره كيش فرآيند كسب و كارتان را بهبود بخشيد . اگر در حال ساخت و ساز در اين جزيره هستيد مي توانيد با اجاره انبار در كيش محل مناسبي براي دپوي مصالح ساختماني پروژه تان فراهم نماييد . املاك نامي كيش با داشتن نمونه هاي مناسب در زمينه اجاره انبار در كيش به شما كمك مي كند بهترين انبار را با توجه به نيازتان تهيه نماييد .

در ادامه همراه ما باشيد تا مهم ترين نكته ها مربوط به اجاره انبار در كيش را با توجه به تجربياتمان در املاك نامي كيش برايتان بازگو نماييم .

نكته هاي مهم براي اجاره انبار در جزيره كيش

نكته اول : انباري با مساحت مناسب براي محصولتان در نظر بگيريد !

ممكن است محصول شما در تعداد قرارگيري بر روي هم محدوديت هايي داشته باشد . پس هنگام اجاره انبار در جزيره كيش يا هر شهر ديگري به مساحت انبار دقت كنيد تا به كالاهايتان آسيب وارد نشود . اگر محصولاتتان ارتفاع زيادي دارند به سقف سوله دقت نماييد تا به مشكل بر نخوريد . براي انبار كردن محصولات آرايشي و بهداشتي و يا مواد غذايي انباري كه تهيه مي نماييد بايد داراي شرايط و استانداردهاي خاصي باشد به طور مثال براي انبار لوازم آرايشي و بهداشتي حتما بايد انباري كه تهيه مي كنيد داراي سيستم خنك كننده كافي باشد ، بنابراين بايد در زمان اجاره انبار در كيش دقت داشته باشيد كه انبار بايد با نوع كالايي كه قرار است در آن نگهداري شود سازگاري داشته باشد .

ادامه مطلب در : اجاره انبار در جزيره كيش

بازدید : 852
11 زمان : 1399:2

نكات مهم كه براي خريد و فروش ويلا در كيش بايد بدانيد

خريد و فروش ويلا در كيش مي تواند به عنوان يكي از گزينه هاي جدي براي سرمايه گذاري ملكي در كيش باشد . ويلاهاي كيش به علت موقعيت قرارگيري در جزيره اي آرام و پاكيزه مشتريان خاص خود را دارند و خريد و فروش آن ها از رونق مناسبي برخوردار است . اگر شما قصد خريد و فروش ويلا در كيش را داريد ، در ادامه همراه ما باشيد تا با پاسخ به سه سوال عمومي كاربران املاك نامي كيش ، بخشي از تجربيات مان را در اختيارتان بگذاريم . اين سوالات و پاسخ هايشان مي تواند جهت گيري مناسبي در فرآيند خريد ويلا در كيش برايتان فراهم نمايد.

ابتدا اين موضوع را طرح مي كنيم به چه دلايلي سرمايه گذاران علاقمند به خريد ويلا در كيش مي باشند و سپس به سوالاتي پيرامون خريد و فروش ويلا دركيش مي پردازيم ؛ بنابر تجربه و مذاكراتي كه با سرمايه گذاران و خريداران ويلايي در كيش داشتيم عمدتا به ۳ دليل زير را براي خريد خانه ويلايي در كيش عنوان مي كنند :

دلايل توجه به خانه هاي ويلايي در كيش از نگاه مشتريان :

  • متراژ ويلايي ها ؛ زندگي در كلان شهرها و خانه هاي بزرگ همه را به داشتن خانه هايي با پذيرايي ها و اتاق هاي خواب بزرگ عادت داده است كه اين ويژگي اكثرا در اولويت اول سرمايه گذاران براي خريد ويلا در كيش مي باشد .
  • استقلال و آرامش ؛ يكي ديگر از دلايل علاقمندي به خانه هاي ويلايي دركيش اين است كه بيشتر خريداران و سرمايه گذاران در كيش از شهرهاي شلوغ و پر سر و صدا به كيش مي آيند و خواستار آرامش هستند ، زندگي در ويلاهاي بزرگ در يك شهر مدرن و آرام موجب مي شود كه شهركهاي ويلايي در كيش در كانون توجه ايشان قرار گيرد .
  • محدود بودن مناطق ويلايي در كيش ؛ يكي ديگر از جذابيتهاي اين نوع سرمايه گذاري و خريد و فروش ويلا در كيش محدود بودن مناطق ويلايي در كيش است كه اين موضوع موجب رونق بازار ملك هاي ويلايي مي شود .

خريد و فروش ويلا در كيش
.

سوال اول: براي خريد ويلايي در كيش از كجا بايد شروع كنيم ؟

جالب است بدانيد جزيره كيش يكي از مدرنترين طراحي هاي شهري را دارد كه در بعد شهرسازي پهنه بندي دقيق و آينده نگرانه اي براي كاربري هاي مختلف صورت گرفته است . براي خريد و فروش ويلا در كيش دو منطقه مسكوني اصلي يعني

ادامه مطلب در » » خريد و فروش ويلا در كيش

بازدید : 890
11 زمان : 1399:2

۱۰ نكته طلايي براي خريد مغازه در كيش

خريد مغازه در كيش از جهات زيادي با خريد مغازه در ساير نقاط ايران تفاوت دارد ، برخلاف شهرهاي ديگر در سرزمين اصلي ، كيش به لحاظ كاربري مشاغل تفكيك شده بوده و هر نوع كاربري با برنامه ريزي قبلي و در قالب يك طرح جامع شهري مدرن در كيش جانمايي شده است ، مثلا براي فعاليت تجاري ، كاربري ملك در كيش بايد حتما تجاري بوده و در يكي از بازارهاي كيش واقع شده باشد و اصولا ملك مستقل با كاربري تجاري در كيش به ندرت يافت مي شود ، بنابراين اولين موضوعي كه بايد توجه داشت اين است كه فعاليت هاي تجاري با تعاريفي كه در كيش وجود دارد منحصر به بازارهاي كيش مي باشد .

فعاليتهايي مانند رستوران ، فروش آبميوه و بستني ، انواع فست فودها و از اين دست مشاغل از نوع كاربري خدماتي به حساب مي آيند و لذا نمي توانند در بازارهاي تجاري كيش و در كنار ساير فروشگاهها فعاليت نمايند ، اما با توجه به اينكه بازارها معمولا محل تردد خريداران و گردشگران مي باشند ، فضاهايي را در بازارهاي كيش براي ارايه خدماتي از اين دست در نظر گرفته اند كه براين اساس معمولا رستوران ها در طبقات فوقاني بازارها و كافي شاپ ها در راهرو هاي عريض مجتمع هاي تجاري قرار مي گيرند .

برخي از نكات مهم كه براي خريد مغازه در كيش به آنها نياز داريد را براساس تجربيات چندين ساله در حوزه املاك و مستغلات كيش با شما در ميان مي گذاريم :

ابتدا بايد بودجه مورد نظر را تعيين نماييد :

براي اينكه يك خريد خوب را تجربه نماييد ابتدا بايد بودجه مناسبي را براي خريد مغازه در كيش تدارك ببينيد ، پيش زمينه يك برنامه ريزي مناسب در زمينه مالي داشتن اطلاعات كافي از ويژگي هاي ملك هاي تجاري و سطح عمومي قيمتهاي آن در كيش مي باشد .

بنابراين بايد نسبت به موقعيت بازارها و املاك تجاري كه قصد خريد آنرا داريد دانش لازم را كسب نموده و متناسب با توان مالي خود اقدام به خريد مغازه تجاري در كيش نماييد تا بتوانيد به موقع تعهدات قراردادي خود را ايفا نماييد . در اين رابطه مي توانيد از تخصص و اطلاعات مشاوران متعهد املاك نامي كيش در پيشبرد اهداف خود بهره مند شويد .

خريد مغازه در كيش

از يك املاك معتبر در كيش مشاوره بگيريد :

همراهي يك مشاور املاك خوب و با دانش مي توانيد مسير شما را در خريد مغازه تجاري در كيش هموار نمايد ، شما مي توانيد از تجربيات آنها در اين زمينه بهره مناسب را ببريد و با همفكري مشاور خود انتخاب شايسته اي را رقم بزنيد ، دفاتر مشاور املاك در كيش با مجوز از سازمان منطقه آزاد كيش فعاليت مي نمايند و تحت نظارت مستمر و دقيق اتحاديه مشاوران املاك كيش مي باشند ، فقط كافيست مشاوري را كه با روحيات شما همخواني دارند براي خريد مغازه در كيش انتخاب نماييد ، ادامه كار براي شما بسيار سهل تر از قبل خواهد بود .

براي مطالعه ادامه مطلب : خريد مغازه در كيش

بازدید : 838
11 زمان : 1399:2

خريد ويلا در كيش ، ويلايي در كيش ، مناطق ويلايي در كيش محدود است و منحصرا به سه منطقه در شهرك ديدنيها ، فاز اف ۲ و بخشي از شهرك صدف مي شود كه در تصوير ذيل جانمايي شده است .

ويلاهاي منطقه اف ۲ : اين منطقه ويلايي در غرب جزيره كيش ، ورودي شهرك ميرمهنا واقع شده است و ويلاهاي بنا شده در اين منطقه به صورت مستقل از يكديگر بوده و به لحاظ نوع معماري و طراحي نما با يكديگر تفاوت دارند و به همين دليل منطقه اي خاص و ويژه را شكل داده اند ، براي خريد ويلا در كيش بهتر است بدانيد كه ديوارهاي اطراف ويلاها حداكثر ۱۳۰ سانتي متر مي باشد و معمولا توسط گياهان و درختان زيبايي حريم هر ويلا محفوظ نگه داشته شده اند ، برخي از ويلاها در طبقه منفي يك داراي استخر كوچكي مي باشند كه اين موضوع موجب تمايز برخي از ويلاها با سايرين شده است ، ويلاهاي كيش در اين منطقه معمولا در ۲ يا ۳ طبقه احداث شده اند كه معمولا طبقه همكف سالن پذيرايي و طبقات بالا نيز به اتاق خواب اختصاص داده شده است . متراژ زمينهاي ويلايي در منطقه اف ۲ معمولا ۲۰۰ متر مربع مي باشد كه واحدهاي احداث شده در آنها معمولا بين ۱۲۰ تا ۱۴۰ متر مربع و داراي ۲ تا ۳ خواب مي باشد ، يكي از پيشنهادات براي خريد ويلا در كيش منطقه ويلايي اف ۲ مي باشد .

ويلاهاي شهرك صدف كيش : زمين ويلاهاي شهرك صدف نيز حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر مربع بوده كه واحدهاي احداث شده در آن حدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ متر مي باشد . اين ويلاها محدود به ۲ تا سه خيابان در فاز ۳ شهرك صدف مي باشند و در طراحي و نوع ساخت با يكديگر تفاوت دارند و نسبت به ساير مناطق ويلايي در كيش قديمي تر مي باشند . محيط ويلاهاي شهرك صدف كاملا دنج و آرام بوده و مي تواند به عنوان يك گزينه خوب براي خريد ويلا در كيش به حساب آيد اما بايد به اين نكته توجه داشت كه سال ساخت اين ويلاها اندكي بيشتر از گزينه هاي ديگر است .

ويلاهاي شهرك ديدنيها : زمين ويلاهاي شهرك ديدنيها نيز داراي متراژهاي متنوع بوده و از ۲۰۰ متر تا ۴۵۰ متر مي باشند كه ويلاهاي ۱۶۰ تا ۲۷۰ متري در آنها بنا شده است . با توجه به قرار گرفتن اين منطقه نزديك به دريا و همچنين سال ساخت كم بخش زيادي از ويلايي هاي آن جدي ترين گزينه براي خريد ويلا در كيش ، شهرك ديدنيهاست اما براي خريد حتما قيمت ويلاها در شهرك ديدنيها را در نظر داشته باشيد .

ادامه مطلب در : خريد ويلا در كيش

بازدید : 795
11 زمان : 1399:2

نكات طلايي براي پيش خريد مغازه تجاري در كيش

نكاتي ارزشمند براي پيش خريد مغازه تجاري در كيش و بررسي دلايل قرار گرفتن بازارهاي تجاري در حال احداث در كانون توجه سرمايه گذاران دركيش

جزيره كيش فارغ از بعد اقتصادي و تجاري كه دارد و به عنوان يك منطقه آزاد و ويژه اقتصادي از آن ياد مي شود داراي ويژگي هاي منحصر به فردي در حوزه گردشگري و صنعت توريسم بوده كه هر ساله پذيراي انبوهي از گردشگران مي باشد .

وجه تمايز اين جزيره مرجاني در حوزه گردشگري موجب شد تا برنامه ريزي مناسبي در حوزه ساخت اماكن تفريحي در كيش صورت پذيرد كه در اين قالب به جاذبه هاي غير طبيعي آن نيز پرداخته شده باشد ، يكي از اين جاذبه ها مجتمع هاي تجاري است كه از ساليان گذشته در كيش فعال بوده و متناسب با پيشرفتها در تمام حوزه هاي اجتماعي و سطح زندگي جامعه و با مطالعه نيازهاي گردشگران برنامه ها به سمت ساخت مجتمع هاي تحاري – تفرحي سوق داده شد .

با توجه به تحولات ياد شده در حوزه رفتارهاي اجتماعي و تقاضا براي رفاه بيشتر گردشگران به منظور سپري كردن اوقات فراغت برنامه ريزي جدي براي احداث بازارهاي جديدي در كيش صورت پذيرفت كه به عنوان نمونه مي توان از پروژه هايي مانند ميكا مال و سارينا ۲ ياد كرد .

متناسب با پيشرفتهاي صورت گرفته در اين زمينه و درك تجار از اينكه گردشگران قبل از خريد تمايل به تفريح دارند علاقمندي براي پيش خريد مغازه تجاري در كيش در اين دست پروژه هاي در حال ساخت با رشد روز افزوني مواجه شد . ويژگي هايي كه بازارهاي جديد به مسافران ارايه ميكند – مانند انواع فضاهاي تفريحي ، ورزشي ، رفاهي و . . . – موجب مي شود تا زمان بيشتري را در برنامه سفر خود در اين بازارهاي سپري نمايند كه اين موضوع مطلوب تجار كيش مي باشد .

پيشنهاد مطالعه : توجه به نكات ضروري در قراردادهاي پيش فروش آپارتمان

.

پيش خريد مغازه تجاري در كيش

.

چرا پيش خريد مغازه تجاري در كيش ؟

براي درك بهتر موضوع و چرايي پيش خريد مغازه تجاري در كيش ، نكاتي را كه براساس تجربياتي كه در حوزه املاك و مستغلات كيش كسب نموده ايم با شما در ميان مي گذاريم :

  • وجود بازار جذاب پيش خريد مغازه تجاري در كيش

    همانطور كه در بالا ذكر شد تغيير رفتار مصرف كنندگان ( گردشگران ) ، عدم دريافت پاسخ مناسب از فضاهاي تجاري موجود در كيش و علاقمندي تجار به حضور در بازارهاي تفرحي – تجاري در كيش ، بازار مناسبي براي سرمايه گذاري بروي پيش خريد مغازه تجاري در كيش را ايجاد كرد كه با استقبال اقشار مختلفي از كل نقاط ايران مواجه شد . اين موضوع به جذابيت هاي اين نوع سرمايه گذاري در قالب پيش خريد مغازه تجاري در كيش بيش از پيش افزود .

  • نبود فضاهاي تجاري ، متناسب با نياز گردشگران براي گذراندن اوقات فراغت

    مسافران به كيش در خلال مدتي كه در كيش حضور دارند معمولا در كنار برنامه هاي تفرحي از قبيل استفاده از دريا و خدمات تفرحي دريايي – كه بسيار هم مدرن هستند – حضور در جشنواره هاي متنوع و شاد و شركت در كنسرتهايي كه برگزار مي شود ، زماني را هم براي بازارگردي و بعضا خريد سوغاتي در نظر مي گيرند كه در اين راستا اصولا مراكزي بيشتر مورد توجه قرار مي گيرد كه علاوه بر فروشگاههاي متنوع ساير خدمات رفاهي را ارايه نمايد .

  • بازده مناسب سرمايه گذاري در پيش خريد مغازه تجاري در كيش

    با پيش خريد مغازه تجاري در كيش ضمن اين كه سرمايه هاي شما متناسب با افزايش تورم ، حفظ مي شود با ادامه روند تكميل پروژه نيز شامل افزايش قيمت خواهد شد . با توجه به اينكه بازار پيش خريد مغازه تجاري در كيش مورد توجه سرمايه گذاران از تمام نقاط ايران و بعضا خارج از كشور مي باشد و از طرفي حجم ساخت و ساز اين پروژه ها محدود مي باشد ، معمولا در شرايط نرمال اقتصادي پيش خريد مغازه هاي تجاري توام با ارزش افزوده مناسب و رشد قيمت بوده است .

    .

    پيش خريد مغازه تجاري در كيش

    .

  • پرداخت قيمت مغازه ها به صورت اقساطي

    با توجه به اينكه بهاي مغازه خريداري شده در قالب قراردادهاي پيش خريد مغازه در كيش به صورت اقساطي پرداخت مي گردد ، فرصت مناسب براي تامين مالي خريد ملك تجاري در اقساط بلند مدت براي سرمايه گذاران فراهم مي شود ، اين موضوع مي تواند كمك شاياني در خريد غرفه تجاري كه معمولا قيمت آن نسبت به ملكهاي مسكوني گران تر است باشد .

    ادامه مطلب در : پيش خريد مغازه تجاري در كيش

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 1941
  • بازدید کلی : 2001879
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی